תושבי מירון בקריאה לממשלה: "אשרו את פתיחת הצימרים – אין לנו פרנסה"

    איתי גדסי 1 Comment on תושבי מירון בקריאה לממשלה: "אשרו את פתיחת הצימרים – אין לנו פרנסה"

    במכתב שנשלח לראש הממשלה, השרים וחברי הכנסת, מפצירים תושבי מושב מירון, לא לאסור כניסת תיירים למושב בזמן לג' בעומר, בגלל הפגיעה הקשה בפרנסה בתקופת המגיפה. התושבים מתחייבים: "כל אורח ישמור על הכללים". על העלייה לציון: "המשטרה היא האחראית"

    A traffic sign directing to the holy Jewish site of Meron, in Northern Israel, on May 20, 2019. Photo by David Cohen/Flash90 *** Local Caption *** ????? ?? ????? ?"? ????? ????? ????? ??? ????? צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במכתב שנשלח לראש הממשלה, ומספר שרים נוספים, וכן לחברי כנסת מכל סיעות הבית, מבקשים תושבי מירון לא לסגור את היישוב שלהם לפני לג' בעומר, במכתב מסבירים אנשי היישוב הפך ממושב חקלאי למושב שמתפרנס בעיקר מתיירות הצימרים.

    במכתב מסבירים את גודל הפגיעה הכלכלית, "בחודשיים האחרונים עברנו תקופה קשה ביותר ופרנסתנו נפגעה קשות. העונה החשובה ביותר במשך כל השנה היא עונת ל"ג בעומר ויש מהתושבים שההכנסה בל"ג בעומר מפצה אותם על שבתות רבות של החורף פורים פסח".

    לאור ההחלטה הצפויה לפתוח את הצימרים בכל הארץ, מבקשים התושבים, "אנו מחכים לחזור לפעילות כמו כל בעלי הצימרים בארץ אנחנו מקבלים כל אורח מכל מקום וכל השתייכות". התושבים מוסיפים כי הבאים להתארח ישמרו על כל כללי משרד הבריאות, "בנוסף הם מבהירים, "מדובר בצימרים אישיים ובלי מתחמי חדר אוכל".

    על הסיבה שבגינה נסגר כל מתחם מירון, אומרים התושבים, "לגבי העליה למתחם ההר זה באחריות המשטרה והיא תחליט מי יעלה ומי לא. האורחים שלנו לא בעייתיים ויקבלו ויסכימו עם כל מה שיגידו להם".

    המכתב המלא:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מענין למה אתם לא מתפללים אצל ר' שמעון במירון